06 juni 2012

Överraskning

Det blev sent igår. Mannen kom hem vid 18 för att ta över Liten och låta mig åka in till stan för att träffa några häärliga tjejer. Det var nämligen så att en av mina allra bästa vänner, Charlott, har fyllt 30 och vi tänkte överraska henne ikväll. Det blev en middag på STATIONEN, utsökt sådan. Jag tog lax med hasselbackspotatis. Mums. 

Därefter åkte vi hem till Lisa för att snacka och äta lite fruktsallad och mumsa på god choklad. Supertrevligt. 

Var längesedan jag var helt ensam en kväll och slapp tänka på sovtider, mattider och och Liten skulle braka några saker under tiden jag satt och pratade. Det var ganska lätt att koppla bort alla sådana tankar, även om mycket av snacket kretsade kring barn. 

Tack tjejer för en jättemysig kväll och tack Charlott för din vänskap! Gud välsigne ditt nya år! 


Vi satt i delen "Paris"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar