26 juni 2012

Fint väder


När det är fint väder är det vattenlek på altanen som gäller. Tänk vad roligt det är att plaska, ösa och hälla ut hela hinken om och om igen. Liten kan stå där i timmar. Ibland sitter jag ute, ibland grejar jag inne och tittar på genom fönstret. 

Jag blir så otroligt glad i hjärtat när min vackra son har roligt och njuter av livet. Att sedan se honom leka så bra själv och vara så trygg i sig själv är en skön känsla och jag ber en tyst bön om att det ska hålla i sig genom hela livet. Att han alltid ska känna sig älskad, speciell för den han är och att han ska uppfylla sina drömmar genom att han tror på sig själv och litar på att det alltid finns någon att falla tillbaka på. Inte bara vi som är hans föräldrar, utan oxå en himmels Fader som vakar över honom och hjälper honom genom livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar